loading...
shikneik
☺♪reza♪☻ بازدید : 43 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

ملکه ی کماندار:
ملکه ی کماندار در اصل ورژن نیرومند کماندار است. هزینه ای که برایش باید بپردازید 40 هزار اکسیر سیاه است.
همانند بربرشاه ، ملکه ی کماندار هم یک نیروی جاودانه است و هر قبیله فقط یکی از او می تواند در اختیار داشته باشد.
همچنین به مثل بربرشاه ، اگر ملکه ی کماندار در یک نبرد مصدوم شود یا بمیرد برای بازیابی سلامت جسمانی اش نیاز به زمانی استراحت دارد. ( در این مورد خصوصیاتش کاملا شبیه دیگر قهرمان بازی بربرشاه است)

استراتژی دفاعی:
می توان محراب ملکه ی کماندار را در نزدیکی محراب بربرشاه قرار داد ، بدین ترتیب این دو با هم تشکیل تیمی می دهند که قدرت تخریبی فراوانی دارد و می تواند بخش عمده ای از پیاده نظام دشمن متجاوز را نابود کند.
ملکه ی کماندار به سه دلیل از نظر دفاعی بسیار بهتر از بربرشاه عمل می کند. اولا توانایی او در آسیب رسانی از فاصله به دشمن است . ثانیا حملاتش سریع تر است و در نهایت سومین دلیل و به نوعی برترین دلیل این ادعا توانایی مبارزه با نیروی هوایی دشمن است.

استراتژی هجومی:
برد هدف مورد نظر ملکه ی کماندار نسبت به کماندار معمولی بیشتر است( ۵ مربع که این مقدار یک و نیم مربع بیشتر از فاصله ای است که کماندار هدف را مورد اصابت قرار می دهد ). بنابراین یک استراتژی مناسب این است که گروهی از غول ها ، پکا ها یا گولم ها را که نیرو های پیاده نظام هستند را به نبرد فرستاد سپس تعداد کماندار را برای حمایت از آنان فرستاد و در آخر ملکه ی کماندار را به عنوان قوی ترین نیروی پشتیبان به کار برد.

تفاوت های سطوح ارتقاء:
در سطح دهم تاجی که بر سر دارد طلایی می شود.
در سطح بیستم دسته ی کمانش هم طلایی می شود.
ملکه کماندار | Archer Queen


سایر دانستنی ها :
این قهرمان محبوب در روز ۱۰ ژوئن ۲۰۱۳ به بازی افزوده شد.
زمانی که شما در حال ارتقاء سطح ملکه ی کماندار هستید تا اتمام این امر نه می توانید در حملات از او بهره ببرید و نه او توانایی دفاع از قبیله را خواهد داشت!
هر باری که ملکه ی کماندار زه کمانش را می کشد ۳ تیر سریعا به سمت هدف پرتاپ می کند( اگرچه این ۳ تیر فقط به یک هدف آسیب می رساند و نه به چندین هدف)
تله ی زمینی در برابر ملکه ی کماندار نمی تواند کارایی داشته باشد.


مشخصات :

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 40 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

بربر شاه یا پادشاه باربارین ها :
بربر شاه از نظر فیزیکی بزرگتر و بسیار قوی تر از بربر است که هزینه ای برابر ۱۰ هزار اکسیر سیاه دارد.
بربرشاه از قلمرو خود در برابر تجاوز دشمن دفاع می کند و در حمله نیز با قدرت فوق العاده اش نیرویی موثر است.
شاه بربر که یک فقط یک بار می تواند در هر بار حمله مورد استفاده قرار یک نیروی جاودانه است. اگر او در نبرد مصدوم شود و یا کشته شود می تواند سلامتی خود را با یک دوره ی زمانی استراحت و خوابیدن بازبیابد.
اگر در یک حمله ، محراب بربرشاه ( جایی که با یک نشانه به عنوان قرارگاه او مشخص شده) خالی باشد حکایت از آن دارد که بربر شاه دشمن در حال بازیابی سلامتی خود است و برابر حمله ی نیرو های شما ظاهر نخواهد شد ، پس شما می توانید بدون نگرانی از حضور وی به قبیله ی دشمن حمله کنید.
زمانی را که بربرشاه صرف بازیابی سلامتی خود اختصاص می دهد بستگی به مقدار جراحت وارد در آخرین نبرد بر وی دارد.در صورتی که قبل از اتمام جنگ جراحتی نداشته باشد در حمله و دفاع بعدی شما کاملا آماده خواهد بود و نیازی به زمان ریکاوری ندارد.
هر چه سطح بربرشاه بالاتر باشد مقدار زمانی که صرف بدست آوردن سلامتی اش صف می شود بیشتر خواهد شد.
در حال حاضر بربرشاه فقط از قلمرو خودش حمایت می کند و هر نیرویی از دشمن که خارج از محدوده ی دایره ای شکل قرارگاهش باشد از شر او در امان خواهد بود.

پادشاه باربارین ها (Barbarian King) ها دارای ۴۰ سطح می باشد:


استراتژی دفاعی:
بربرشاه دو حالت دارد.
در یک حالت او در محراب خود خوابیده. در این حالت او در حال بازیابی توان خود برای رزم است و چنانچه به قبیله ی شما حمله شود بربرشاه ناپدید خواهد شد(محراب اش پنهان نمی شود.)
در حالت دوم او در اصلاح ” گارد ” گرفته. بدین ترتیب که او در حال گشت زنی در محدوده ی قلمرو خود است و آماده ی دفاع در برابر تجاوز دشمن است.
با توجه به اینکه بربرشاه در هنگام حمله به یک هدف حمله می کند و خسارت مهلک بر آن وارد می کند همین خصوصیتش(تمرکز بر یک چیز) باعث می شود در برابر هجوم چند نیروی دشمن از چند طرف به سادگی از پای در بیاید.
یک ایده ی خوب این است که محراب او را در بین گروهی از منابع یا منطقه ای که برایتان اهمیت بیشتری دارد مستقر کنید.
بربرشاه توانایی مبارز با نیروی هوایی دشمن را ندارد.
بر خلاف نیرو های داخل قلعه که حتی تا آخرین نقاط از هر گوشه ی قبیله برای دفاع اعزام می شوند ، بربرشاه فقط از محدوده ی فرمانروایی خودش دفاع می کند.

استراتژی هجومی:
زمان حمله می توانید او را همانند سایر نیرو ها به میدان بفرستید. همانگونه که گفته شد اگر در نبرد آسیب ببیند برای نبر بعدی باید ریکاوری کند (اگر چه می توانید با صرف الماس سبز (جم) برای رسیدن به سلامتی اش در زمانی بسیار کمتر به او کمک کنید).
بهتر است شاه بربر از جانب فرشته ی شفا دهنده و کماندار مورد حمایت قرار بگیرد. خود بربر ها هم می توانند نیروی کمکی بسیار خوبی برای پادشاهشان باشند.
بربرشاه به واسطه ی نیروی زیادش برای تخریب سایر سازه های دشمن ، زمانی که تمام عناصر دفاعی دشمن تخریب شده است، یک نیروی ایده آل است.

تفاوت های سطوح ارتقاء:
اولین تغییر بربرشاه در سطح ۱۰ ام اتفاق می افتد. در این سطح دستکش اش طلایی رنگ می شود.
دومین تغییر بربرشاه هم در سطح بیستم مشاهده می شود، جایی که محافظ شانه اش هم طلایی می شود.

سایر دانستنی ها :
بربرشاه هم می تواند توسط فرشته شفادهنده و طلسم شفا بخش مداوا شود اما چیزی در حدود نصف سایر نیروها می تواند از این نیروهای التیام بخش سود ببرد.
برای ارتقاء سطوح بربرشاه نیاز به کارگر است.
هر سطح ارتقایی بربرشاه تقریبا ۲٫۵ درصد نیروی جسمانی و ۲ درصد قدرت تخریبی اش را افزایش می بخشد، اما به همین ترتیب زمان ریکاوری اش هم افزایش پیدا می کند.
تله ی زمینی در مقابل بربرشاه کارایی ندارد.

مشخصات :

 

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 59 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

طلسم انجماد (Freeze Spell) بصورت موقت برای متوقف کردن ساختمان های دفاعی و نیروی های زمینی که از Clan Castle دشمن خارج می شوند، در یک شعاع مشخص به کار گرفته می شود. تا زمانی که این طلسم فعال باشد ساختمان های دفاعی و نیروهای دشمن در محدوده طلسم انجماد (Freeze Spell) توانایی هیچ کاری را ندارند.

طلسم انجماد :
زمانی که آتش رگبار نیرو های دشمن شدت دارد استفاده از طلسم یخ بسیار کارساز است.
از این طلسم برای از کار انداختن حرکت و قدرت آتش افروزی سازه ها دفاعی و نیرو های قلعه ی دشمن در زمانی معین و قسمتی محدود استفاده می شود.
تنها قسمی از دشمن تحت تاثیر این طلسم قرار میگیرد که در زمان انفجارش بعد رها کردن در حلقه ی طلسم قرار گرفته باشد ، نیروهای دشمن که بعد از ایجاد این حلقه وارد آن شوند از کار نخواهند افتاد و طلسم بر روی آنها اثر نخواهد داشت.
طلسم یخ از تاثیر گذاری بر روی نیرو های هوایی دشمن عاجز است ( فرض شود که نیروی داخل قلعه ی دشمن اژدها باشد ، طلسم تاثیری بر روی اژدها نخواهد داشت)

استراتژی هجومی:
تسلای مخفی دشمن تنها زمانی تحت تاثیر طلسم یخ قرار میگیرد که قبل رها کردن طلسم نمایان شده باشد !
این طلسم به شما امکان می دهد تا گروه های بربر یا کمانداران خود را از خط آتش برج جادوگر دشمن در امان بدارید و بدون آنکه خسرانی بر آنها وارد شود این برج ها را نابود سازید.
طلسم یخ همچنین می تواند ضد هوایی دشمن را برای مدتی از کار بیاندازد و نیرو های هوایی شما را از شر آنها مصون بدارد.
این روش برای زمانی که ارتش هجومی با تعداد زیادی بالن تشکیل شده باشد بسیار مفید خواهد بود. طلسم یخ با از کار انداختن کمان ایکس و برج جهنمی باعث می شود نیرو های قدرتمندی همچون پکا ها مدت زمان بیشتری زنده بمانند. از کار انداختن کمان ایکس هم فرصت بهتری را برای بربر ها فراهم خواهد نمود.
در مورد برج جهنمی استفاده از طلسم یخ موثر تر از طلسم شفا دهنده خواهد بود زیرا طلسم شفا دهنده در برابر قدرت بسیار بالای برج جهنمی نمی تواند زیاد به کمک نیرو ها بیاید در حالی که طلسم یخ کاملا این عنصر دفاعی خارق العاده را از کار خواهد انداخت.
زمانی که نیرو های قوی ارتشتان کشته شدند( مثل غول ها و پکا ها) استفاده از طلسم یخ برای خنثی کردن خمپاره ها و برج های دفاعی دشمن کمک شایانی برای سایر نیرو های شما خواهند بود که به مراتب قدرت جسمانی کمتری دارند.

مشخصات:

 

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 32 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

طلسم پرش:
اگر نیروهایتان پشت دیوار قبیله ی دشمن گرفتار شده اند با استفاده از طلسم پرش | Jump spell می توانید راه را برایشان باز کنید!
حتی اولین سطح این طلسم هم می تواند برای تمام نیروها توانایی عبور از دیوار را فراهم سازد ، تغییر در سطوح طلسم تغییر در میزان زمان این کارایی را افزایش خواهد داد. برای مثال طلسم پرش سطح سوم تقریبا دو برابر زمان طلسم سطح اول قدرت عبور از دیوار را به نیروها می دهد.

استراتژی هجومی:
در ابتدا باید مراقب باشید که همواره طلسم پرش را در نزدیکی دیوار رها کنید. اگر تصادفا این طلسم را در جایی رها کنید که فایده ای نداشته باشد یک طلسم ، زمان و مقدار زیادی اکسیر را از دست داده اید.
این طلسم به خصوص در برابر دیوار های دو لایه و سه لایه کارایی دارد وگرنه استفاده از آن در مقابل دیوار های تک لایه تقریبا بی معنی است.
از آنجا که رها کردن این طلسم چند بار در یک نقطه تاثیری ندارد مراقب باشید بیش از یکی را در یک نقطه رها نکنید.

سایر دانستنی ها :
سطوح دیوار هر چقدر باشید فرقی ندارد ، طلسم پرش هر نیرویی را که بخواهید از روی هر سطح دیواری رد خواهد کرد.
تنها نیرو هایی که طلسم پرش برای آنها بی فایده است هوگ ها ، دیوار شکنان و کلیه ی نیرو های هوایی هستند.
شعاع این طلسم نیز به اندازه ی سه طلسم قبلی( شفادهنده ، رعد و برق ،خشم) است.

مشخصات:

 

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 34 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

طلسم خشم:
طلسم خشم (Rage Spell) یک حلقه بنفش روی زمین ایجاد می کند و به سربازانی که داخل محدوده آن باشند سرعت و قدرت می بخشد و در مورد فرشته شفا دهنده (Healer) به همان مقدار که به قدرت تخریب پذیری سربازان می افزاید ،به همان مقدار قدرت شفا دهی (Healing) می دهد .

استراتژی هجومی:
طلسم خشم بر اساس سطحی که دارد بر سرعت و قدرت نیرو های تحت حمایت خودش می افزاید ، اگر فرشته ی شفا بخش هم در این هاله قرار بگیرد با سرعت بیشتری مداوا می کند .
بهتر است این طلسم را در نقطه ای رها کنید که حدودا ۳-۴ خانه جلو تر از نیرو هایتان هاله ایجاد کند تا نیرو ها وقتی داخلش می شوند حداکثر بهره را از این طلسم ببرند.اگر طلسم را درست در جایی که هستند رها کنید به واسطه ی سرعتی که دریافت می کنند به سرعت از شعاع طلسم خارج شده و دیگر نمی توانند از برتری ای که طلسم خشم بهشان می داده سود ببرند.
اگر طلسم خشم همراه با طلسم شفا دهنده استفاده شود اثری فوق العاده خواهد داشت .

سایر دانستنی ها :
سطح پنجم طلسم خشم می تواند به پکا این قدرت را بدهد که در طی چند ثانیه خانه ی اصلی را نابود سازد.
طلسم خشم فیزیک قهرمانان را دو برابر می کند.

نکات مهم :

✔ طلسم خشم (Rage Spell) به هر واحد که در محدوده آن باشد به درصد خاصی سرعت و قدرت می دهد که این درصد به سطح (Level) طلسم بستگی دارد (در ادامه به آن خواهیم پرداخت) . این طلسم هنگامی بسیار موثر است که از نیروهای با قدرت بالا مثل اژدها (Dragon) و یا پکا (P.E.K.K.A) استفاده کنید.

✔ در مورد فرشته التیام دهنده اگر در محدوده طلسم خشم باشد طلسم خشم به همان نسبت که به دیگر سربازان قدرت تخریب پذیری می دهد ، قدرت شفای فرشته شفادهنده را بیشتر می کند.

✔ این طلسم بیشترین تاثیر را موقعی می گذارد که آن را در فاصله تقریبا ۳-۴ بلوک از جایی که هدف بغدی نیروهای شماست. این حرکت باعت می شود سربازان شما بیشترین بهره را از این طلسم ببرند. اگر این طلسم را زیر پای سربازان درحال حرکت بیاندازید از روی آن عبور کرده و طلسم شما کارایی خود را از دست می دهد.

✔ اگر شما طلسم خشم را به طلسم شفا (Healing Spell) با هم استفاده کنید یک قدرت فنا ناپذیر بوجود می آید که رویارویی با آن بسیار سخت است.


مشخصات:

 

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 46 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

طلسم شفا دهنده :
طلسم شفا دهنده همانند فرشته ی شفا دهنده در طول نبرد نیرو های شما را مداوا می کند. برای تولیدش در آزمایشگاه به نیم ساعت زمان احتیاج دارید.
در هر نقطه ای رهایش کنید یک حلقه ای تولید می کند و هر نیرویی که داخل آن حلقه قرار بگیرد مورد مداوا قرار خواهد گرفت( همه ی نیرو ها حتی خود فرشته ی شفا دهنده)
قهرمانان ( بربرشاه و ملکه ی کماندار) هم میتوانند مورد مداوای طلسم قرار بگیرند اما تقریبا نصف دیگر نیرو ها ی معمولی مورد مداوا قرار می گیرند.
هاله ی مداوا ۱۲ ثانیه برای مداوا باقی می ماند ( در هر ۰٫۳ ثانیه ۴۰ واحد مداوا) . پس توجه داشته باشید که این طلسم بیش از 12 ثانیه کارایی ندارد !

استراتژی هجومی:
پشتیبانی از نیرو های زمینی و به خصوص جن ها می تواند بسیار مفید باشد.
قبل از اینکه از طلسم شفا دهنده استفاده کنید مطمئن شوید که نیرو هایتان تا زمانی قابل قبول داخل حلقه ی مداوا قرار خواهند داشت.
استفاده از این طلسم برای نیرو های قوی اما کند تر همانند غول ها توصیه می شود.

سایر دانستنی ها :
از ۱۷ اپریل ۲۰۱۳ زمان ساخت این طلسم از یک و نیم ساعت به نیم ساعت کاهش یافت.
اگر دو طلسم شفا دهنده را با هم ( یا با فاصله ی کم) استفاده کنید نیروی شفا دهندگیشان زیاد تر و موثر تر می شود.

مشخصات کلی طلسم شفا دهنده (Healing Spell):

✔ بّرد : ۵ بلوک
✔ تعداد ضربان* : ۴۰
✔ زمان بین هر ضربان : ۰٫۳ ثانیه
✔ مدت زمان ساخت : ۳۰ دقیقه
✔ سطح کارخانه طلسم (Spell Factory) مورد نیاز : سطح ۲
✔ هدف : زمینی و هوایی

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 29 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

طلسم رعد و برق:
اولین طلسمی که در آزمایشگاه تولید می شود طلسم رعد و برق است. این طلسم با راه اندازی آزمایشگاه خود به خود در اختیار شما قرار میگیرد.
درست در نقطه ای که اشاره کنید این طلسم در همان منطقه شروع به بمباران الکتریکی می کند و یک دایره ای به شعاع سه و نیم مربعی را مورد خسارت قرار می دهد.
بیشترین آسیب را دقیقا در نقطه ای که رهایش کنید ایجاد می کند.

استراتژی هجومی:
یک استراتژی معمول این است که طلسم رعد و برق را دقیقا بر روی ” مخزن اکسیر سیاه” بیاندازید و به راحتی با این روش اکسیر سیاه را به غارت ببرید.
طلسم رعد و برق می تواند یک استراتژی بسیار خوب برای انهدام خمپاره انداز ها ، توپخانه ها و برج های دفاعی دشمن هم باشد.
برای از بین بردن نیروهای دفاعی قلعه ی دشمن ، طلسم رعد و برق کارایی فوق العاده ای دارد.
خیلی اوقات از این طلسم برای نابودی خمپاره انداز استفاده می شود. خمپاره انداز ها در برابر شلیک های نیرو های دشمن تقریبا ضعیفند و بر همین اساس استفاده از دو طلسم رعد و برق می تواند به راحتی یک خمپاره انداز را منهدم کند ( مگر اینکه خمپاره انداز در سطحی بسیار بالاتر از سطح طلسم باشد)
گاهی در انتهای یک نبرد فقط به تخریب یک سازه ی دیگر دشمن نیاز است تا بتوان نیمی از قبیله اش را نابود کرده باشیم(و تمام نیروهای تهاجمی مان هم از بین رفته اند) و یک ستاره را گرفته و پیروز نبرد باشیم ، در این صورت طلسم رعد و برق نقشی حیاتی را ایفا می کند.
روش دیگر بهره بردن از این طلسم برای نابود کردن ضد هوایی دشمن است تا بتوان امنیت اژدها را تضمین کرد.در این روش شما باید حتما طلسم خود را تا سطح سوم ارتقاء داده باشید تا یک ضد هوایی سطح دوم را از کار بیاندازید.
اگر ۵ عدد طلسم رعد و برق سطح ششم را در اختیار داشته باشید می توانید یک ساختمان اصلی سطح چهارم به پایین را از بین ببرید ( اگرچه این روش معمولا پیشنهاد نمی شود)
اگر یک دیوار از قبیله ی دشمن نقطه ای استراتژیک برای حمله ی شما باشد و نیرو هایتان بیش از حد مورد انتظار پشت آن گیر کرده اند می توان با استفاده از طلسم رعد و برق به عنوان دیوار شکن بهره گرفت. البته در این روش هم دیوار های سطح بالا معمولا به خوبی در برابر این طلسم مقاومت می کنند.

سایر دانستنی ها :
در ابتدا زمانی ساختش در آزمایشگاه دو ساعت بود! بعدا یه یک ساعت تبدیل شد و در آخرین به روز رسانی ( ۱۷ اپریل ۲۰۱۳) به نیم ساعت تقلیل یافت.
در هر سطح ارتقاء ۳۰ واحد افزایش خسارت بر سازه های دشمن را خواهد داشت.
تمامی رعد ها در زمان ۲٫۴ ثانیه بمباران می شوند.
در حال حاضر این تنها طلسمی است که می تواند مانند نیرو های پیاده نظام و هوایی بر سازه های دشمن خسارت وارد کند.

مشخصات کلی طلسم صاعقه (Lightning Spell):

✔ بُرد دقیق : ۲ بلوک
✔ بُرد کلی : ۳٫۵ بلوک
✔ تعداد صاعقه ها : ۶
✔ زمان بین هر صاعقه : ۰٫۴ ثانیه
✔ مدت زمان ساخت : ۳۰ دقیقه
✔ سطح کارخانه طلسم (Spell Factory) مورد نیاز 1
✔ هدف : زمینی و هوایی

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 66 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

کارخانه ی طلسم سازی:
کارخانه ی طلسم سازی که فضایی ۳ در ۳ اشغال می کند در سطوح مختلف طلسم های مختلفی در اختیار کاربر قرار می دهد.
اگر در تهاجم دشمن کارخانه ی طلسم سازی شما نابود شود طلسم های ساخته شده ی داخل اش از بین نخواهند رفت.
اگر کارخانه در حال طلسم سازی باشد و شما قصد ارتقاء خود کارخانه را داشته باشید در روند ایجاد طلسم خللی وارد نمی شود اما در حین ارتقاء کارخانه دیگر نمی توانید طلسم جدیدی را ایجاد کنید .
میتوان با استفاده از الماس سرعت تولید طلسم را افزایش داد.


تفاوت ظاهری سطح های مختلف در کارخانه طلسم :

در سطح یک ، طلسم در داخل دیگ آبی رنگ است ، به رنگ طلسم رعد و برق.
در سطح دوم ، طلسم در داخل دیگ طلایی است ، شبیه رنگ طلسم شفادهنده.
در سطح سوم ، طلسم در داخل دیگ به رنگ بنفش است ، مثل رنگ طلسم خشم.
در سطح چهارم ، طلسم در داخل دیگ سبز رنگ است ، به رنگ طلسم پرش.
در سطح پنجم ، طلسم در داخل دیگ به رنگ آبی روشن است ، همانند رنگ طلسم یخ.

 

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 36 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

قرار دادن صحیح دیوار و چیدمانش نقشی تعیین کننده در قدرت دفاعی هر قبیله خواهد داشت. دیوار ها یکی از اصلی ترین عناصر کند کردن قدرت و سرعت نیرو های مهاجم است.
از آنجا که قدرت تخریبی دیوار شکنان در برابر دیوار چهل برابر می شود و دیوار اولویت اول و اصلی آنها در تهاجم است می توان آنها را اصلی ترین دشمن دیوار خواند.
با توجه به اینکه انفجاری که دیوار شکن ایجاد می کند در یک شعاع یک کاشی ای خسران یکسانی ایجاد می کند بنابراین یک دیوار دو لایه تحت تاثیر این انفجار قرار خواهد گرفت و اینکه این دیوار دو لایه است بدان معنی نیست که لایه ی دوم توسط لایه ی اول محافظت می شود. ( فقط در مورد دیوار شکنان)
تا به اینجا دیوار سطح ۱۱ قوی ترین سازه ی بازی است. قدرت اش ۷ هزار است.

استراتژی دفاعی:
مهمترین هدف دیوار ها جلوگیری از نفوذ نیرو های پیاده نظام دشمن به داخل قبیله و معطل کردن آنهاست. با این عمل آنها این امکان را به سایر عناصر دفاعی می دهند که با خیالی آسوده به سمت نیرو های نفوذی شلیک کنند.
از آنجا که تعداد دیوار های قابل دسترس در هر سطح خانه ی اصلی محدود خواهد بود باید از عوامل مهمتر توسط دیوار مراقبت شود. مثلا خانه ی اصلی که قلب قبیله است ، عناصر دفاعی و مخازن. از آنجا که خانه ی کارگر ، اردوگاه ارتش و … نه توان دفاعی دارند و نه اهمین زیادی بهتر است در خارج از لایه های دیوار قرار بگیرند.
از آنجا که کمانداران و جادوگران می توانند از پشت دیوار به سازه ی قبیله ی شما خسارت وارد کنند بهتر است این لایه های خارجی را توسط خمپاره انداز ها و برج های دفاعی خود تحت مراقبت قرار دهید.

استراتژی هجومی:
بیشتر دقتتان به فضاهای خالی بین دیوار ها و همچنین دیوار هایی با سطوح پایین تر باشد. البته فضا های خالی ممکن است شامل تله ها ( مانند بمب ها ی زمینی ، بمب غول پیکر و یا تسلای مخفی) باشد. برای جلوگیری از این غافل گیری به درستی از دیوار شکنان بهره ببرید تا غافلگیر نشوید . یکی دیوار شکن را برای انهدام لایه ی اول دیوار بفرستید . پس از شکسته شدن دیوار ، دیوار شکن بعدی دیگر به آن لایه کاری ندارد و برای انهدام لایه ی بعدی وارد محوطه ی خالی شده و اگر تله ای آنجا باشد آشکار خواهد شد.
دیوار هایی که توسط عناصر دفاعی دشمن به طرز خوبی پوشش داده نشده اند هم گزینه های خوبی برای طرح ریزی حمله خواهند بود.


نکات مهم در مورد دیوار ها :

✔ محل قرارگیری دیوار ها از نکات کلیدی طراحی یک روستا است.
✔ دیوار از استحکامات اصلی و دفاعی روستای شماست که تا حد زیادی حملات و خسارات مهاجمان دشمن را دفع می کند.
✔ دقت داشته باشید که دیوار ها را به صورت کاملا محصور در اطراف ساختمان ها ایجاد کنید، در غیر این صورت دیوار کارایی خور را تا مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.
✔ در نکته ی بالا یک استثنا نیز وجود دارد که به آن استراتیژی قیفی می گویند، که در آن بازیکن عمدا یک نقطه از دیوار را باز میگذارد و سپس ساختمان های دفاعی قوی خود را در اطراف آن قرار می دهد همچنین تله های (Trap) خود را در این مسیر مستقر می کند.
✔ دیوار ها روی بعضی از نیروها مثل عوامل پروازی و نیروهای زمینی مثل گراز سوار (Hog Rider) و… تاثیری ندارد.
✔ مشکل دیگر دیوار ها این است که توسط دیوارشکن ها (Wall Breaker) به راحتی و به سرعت نابود می شود و نیرو های زمینی دشمن پس از آن وارد محدوده ی شما می شوند.
✔ اگر شما از ساختار دولایه برای دیوار ها استفاده کنید، شعاع انفجار دیوارشکن ها (Wall Breaker) روی لایه ی دوم نیز تاثیر می گذارد.



 

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 42 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

آزمایشگاه:

نیروها و طلسم ها همگی در آزمایشگاه ارتقاء می یابند. در هر بار می توان فقط یک نیرو یا یک طلسم را با خرج اکسیر معمولی یا اکسیر سیاه ارتقاء داد. این تغییرات باعث می شود قدرت جسمانی ، قدرت تخریبی و مقدار هزینه ی تولیدی عوامل افزایش پیدا کند. همچنین تغییر برخی سطوح تغییرات ظاهری را هم به همراه دارد.
آزمایشگاه فضایی ۴ در ۴ اشغال می کند و در هنگام ارتقاء سطح عضوی در خود نورهای بنفش رنگ از داخلش به بیرون پخش می شود.
اگر آزمایشگاه در حال ارتقاء یک نیرو یا طلسم باشد و شما بخواهید خود آزمایشگاه را همزمان ارتقاء دهید ، ارتقاء آن نیرو یا طلسم تا اتمام ارتقاء خود آزمایشگاه متوقف خواهد شد.
نمی توان مانع ارتقاء یک عضو در آزمایشگاه در حین ارتقاء اش شد ولی می توان با استفاده از الماس در همان لحظه ارتقاء را تکمیل کرد.
برای ارتقاء سطوح در آزمایشگاه نیازی به کارگر نیست.
زمانی که یک نیرو در آزمایشگاه در حال ارتقاء باشد نشان نمی دهد که بعد از ارتقاء به چه ظاهری در خواهد آمد.
برای انجام تحقیقات (Research) روی سربازها به کارگر (builder) نیازی نیست.
بر خلاف آموزش سرباز و ارتقا ساختمان ها ، شما به هیچ وجه نمی توانید تحقیقات (Research) را لغو کنید.

آزمایشگاه ( Laboratory ) دارای ۸ سطح است :

مشخصات :

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 55 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)


Army Camp یا اردوگاه ، فضایی ۵در۵ را در قبیله اشغال می کند ، بیش از هر سازه ی دیگری.
اگر اردوگاه را ارتقاء کنید همچنان قابل استفاده است و تا ظرفیتی که دارد می تواند نیرو را در خود جای دهد.
نیرو های مستقر در اردوگاه همانند نیرو های داخل قلعه توانایی دفاع از قبیله را ندارند . از آنها فقط می توانید در هنگام حمله بهره ببرید.
برخی از نیرو ها فضایی بیشتر در اردوگاه را به خود اختصاص می دهند ( غول ها ، بالن ها ، ازدها ، پکا ، گراز سوار و …) بنابراین ارتقاء سطوح اردوگاه به منزله ی افزایش تعداد نیرو های قابل دسترس در هرتهاجم بسیار کار ساز خواهد بود.
بیشترین فضایی که اردوگاه ها خواهند داشت ( در صورتی که تا سطوح بالا ارتقاء داده شده باشند) ۲۴۰ خواهد بود ( ۴ اردوگاه ، هر کدام ۶۰ فضا)
بربر شاه و ملکه ی کماندار فضایی از اردوگاه را اشغال نمی کنند.
نباید اردوگاه خود را به وسیله ی دیوار ها محافظت کنید چون آنها در امر دفاعی کاری انجام نمی دهند و به همین خاطر نیازی به این کار نیست. از طرفی اردوگاه فضای زیادی را اشغال می کند ( ۵در۵) و این امر باعث می شود دیوار های زیادی را خرج محاصره کردنش صرف کنید.

تفاوت ها در سطح های مختلف اردوگاه سربازان :

در سطح یک چیزی روی آتش نیست.
در سطح دو فقط یک میله خالی روی آتش است.
در سطح سه یک هویج روی آتش است.
در سطح چهار یک مرغ یا بوقلمون روی آتش است.
در سطح پنج یک خوک روی آتش است.
در سطح شش یک گاو روی آتش است.
در سطح هفت آثاری از مواد غذایی دیده نمی شود بلکه سنگ های سیاه نوک تیزی آتش را احاطه کرده است.
در سطح هشت سنگ های نوک تیزی که می درخشند آتش را احاطه کرده اند.

ساختمان Army Camp دارای ۸ سطح می باشد.


مشخصات :

 

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 144 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

قلعه ی قبیله:
قلعه ی قبیله نیرو هایی که هم قبیله ای ها برای تقویت به یکدیگر می دهند را در خود جای می دهد. همچنین غارت های بدست آمده در جنگ های قبیله ای که به صورت تیمی انجام می شود هم در پایان جنگ در قلعه ذخیره می شوند.
در ابتدای بازی قلعه ی بازیکنان تخریب شده است و زمانی که برای اولین بار باز سازی می شود قابلیت جابه جایی به مناطق مختلف قبیله را خواهد داشت.
اگر شخصی در یک قبیله ی تیمی عضو شده باشد می تواند هر ۲۰ دقیقه یک بار از هم تیمی های خود درخواست نیرو های کمکی و تقویتی را بکند.( مگر اینکه از الماس برای تسریع در درخواست خود بهره ببرد)
همچنین می شود در هنگام درخواست خود از سایر درج کنند که چه نیرویی مدنظرشان است. ما بقی هم تیمی ها درخواست او را در بخش گفتگوی قبیله دیده و هر فرد می تواند حداکثر تا ۵ نیرو به شخص درخواست کننده اختصاص بدهد.
نیرو های داخل قلعه در زمان نبود شما در مقابل تجاوز دشمن به دفاع از قبیله خواهند پرداخت و از سویی دیگر هم می توان در حمله از آنها استفاده کرد .
برای هر نیرویی که به هم قبیله ای اهدا شود افراد امتیاز تجربه دریافت می کنند و می توانند کم کم سطح خود را در بازی ارتقاء دهند.
مقدار این تجربه ی اکتسابی بسته به میزان فضایی است که نیرو هایی اهدایی به خود اختصاص می دهند. برای مثال هر کماندار ۱ فضا و هر غول ۵ فضا در قلعه اشغال می کنند. یعنی اگر قلعه ی هم تیمی ۲۰ فضا داشته باشد یک نفر می تواند با ۴ غول آن را پر کند اما اگر بخواهد فقط کماندار اهدا کند فقط می تواند ۵ فضا ( به ازای هر یک کماندار یک فضا) را در قلعه ی درخواست کننده پر کند. پس امتیاز تجربه ی کسی که غول اهدا می کند ۵ برابر شخصی است که کماندار می دهد. ضریب این امتیاز برای اژدها ۲۰ و برای گولم ۳۰ است.

استراتژی هجومی:
خیلی مهم است که در ابتدا هر هجوم بتوانید با فرستادن چند نیروی کم در محدود ه ی حساس قلعه، نیرو های قلعه ی دشمن را بیرون بکشید . این امر باعث می شود شما بفهمید چه نیرویی داخل قلعه ی دشمن قرار دارد ( برای مثال اگر در قلعه ی دشمن بالن ها مستقر شده باشند شما نمی توانید تا قبل نابودی آنها خیل عظیمی بربر را به میدان بفرستید).
اگر محدوده ی حساس قلعه ی دشمن به سختی قابل دسترس است فرستادن گراز سوار حربه ی خوبی برای خارج کردن آنهاست.
بعد از اینکه توانستید با این حربه نیرو های قلعه ی دشمن را بیرون بکشید آنها را به گوشه ای از قبیله شان بکشید که سایر سازه های دفاعی دشمن نتوانند به آنها کمک کنند ، سپس یا با استفاده از طلسم رعد و برق آنها را نابود کنید یا سایر نیرو هایتان را برای از بین بردنشان به کار ببرید.

استراتژی دفاعی:
هنگامی که دشمن به قبیله ی شما حمله کند و نیرو هایش در رادار ۱۲ کاشی (مربع سطح زمین) قلعه شما قرار بگیرد ، نیرو های قلعه برای دفاع از قبیله بیرون آمده و به سوی دشمن حمله می کنند.
اگر قلعه در تجاوز دشمن نابود شود هر نیرویی که درون قلعه جا مانده باشد تا بهبود قلعه در دسترس نخواهد بود. ( این حالت زمانی اتفاق می افتد که قلعه توسط نیروی هوایی دشمن تخریب شود. زمانی که نیرو های داخل قلعه فقط توانایی حمله برابر نیروی زمینی دشمن را داشته باشد به هنگام هجوم نیروی هوایی دشمن در داخل قلعه خواهند ماند.)
بهتر است سعی شود قلعه در مرکز قبیله قرار بگیرد تا دشمن از هر سمتی که به قبیله حمله کرد نیرو های قلعه به سرعت بتوانند برای دفاع به سمت آنها حرکت کنند.
اگرچه قلعه یک عنصر دفاعی پر قدرت محسوب می شود اما نیرو هایی مانند غول ، گراز سوار ، بالن و گولم که هدف اصلیشان سازه های دفاعی است ، قلعه اولویت آنها نیست!
اگر در تهاجم حریف ، نیرویی از قلعه در پایان جنگ بتواند زنده بماند( هر مقداری هم که مصدوم شده باشد) به قلعه بر می گردد و سلامت جسمی خود را باز خواهد یافت اما اگر از نیرو های قلعه در تهاجم بهره ببرید ( حتی اگر در پایان نبرد سالم بمانند) دیگه به قلعه باز نخواهند گشت!
اگر قبیله شما با عناصر هوایی دشمن مورد یورش واقع شود ، فقط نیروهایی از قلعه تان برای دفاع خارج می شوند که توانایی مبارزه با آنها را داشته باشند ( مانند کمانداران ، جادوگران ، اژدها ، مینیون و ..) ما بقی نیرو هایی که فقط توان مقابله با پیاده نظام دشمن را دارند در قلعه باقی خواهند ماند.

 

 

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 274
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 7,076
  • بازدید کلی : 60,694