loading...
shikneik
☺♪reza♪☻ بازدید : 36 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

روش کار اسپل یا طلسم شتاب و سرعت | Haste Spell
اسپل سرعت کارکردی شبیه طلسم خشم داره اما تفاوت هایی داره که از نظر کارکرد متمایزش میکنه. اولین تفاوت اینه که اسپل سرعت، فقط سرعت حرکت رو افزایش میده اسپل ریج، علاوه بر سرعت، قدرت حمله ی نیروها رو هم افزایش میده. یک اسپل سرعت در سطح ۱، افزایش سرعتی معادل یک اسپل ریج در آخرین سطح رو ایجاد میکنه. یک اسپل سرعت در آخرین سطح، دو برابر یک اسپل ریج در آخرین سطح سرعت اضافه میکنه. دوم اینکه شعاع اثرِ اسپل ریج بیشتر هست. سوم اینکه اسپل سرعت، هزینه ی کمتری نسبت به اسپل ریج داره و نصف اون جا میگیره.

روش استفاده از اسپل سرعت
به طور کلی، اسپل سرعت وقتی استفاده میشه که فقط نیاز به افزایش سرعت باشه و سرعت حرکت اون نیرو کم باشه و یکی از این دو حالت رو داشته باشیم: قدرت حمله ی نیروی مورد نظر، بسیار بالا هست که به اسپل ریج نیازی نیست، یا نیرو ها اصلا برای تخریب فرستاده نشدند و نقش تانک (سپر) رو دارند و هدف اینه که سریع تر به نقطه ی مورد نظر برسند.

با توجه به این نکته، چهار نیرو در بازی بیشترین نیازو به اسپل سرعت دارند: دراگون، بالون، لاوا و گولم. (جاینت در این لیست نیست چون علاوه بر سرعت، در اکثر حمله ها به افزای قدرت هم نیاز است و استفاده از ریج بهتره.) هر کدوم رو جداگانه بررسی میکنیم.

بالون (مخصوصا در برابر ایر سوییپر)
در ابتدای معرفی جاروی هوایی، کسی فکر نمیکرد این ساختمان بتونه اینقدر موثر عمل کنه. حمله با بالون به یک جاروی هوایی سطح آخر از رو به رو، غیر ممکن هست. حالا که دومین جاروی هوایی معرفی شده وجود اسپل سرعت کاملا به درد بخور هست. همونطور که در بالا گفتیم، به دو دلیل استفاده از اسپل سرعت با بالون منطقیه:
سرعت بالون بسیار کمه و این نقطه ضعفش هست که با اسپل سرعت رفع میشه.
قدرت حمله ی بالون (مخصوصا وقتی گروهی باشن) بسیار زیاد هست و استفاده از اسپل ریج، فقط برای افزایش سرعت به کار میرفت که با آمدن اسپل سرعت، با هزینه ی کمتر قابل انجام هست. برای درک بهتر، مقدار آسیب وارد شده به وسیله ی یک گروه ۴ تایی از بالون رو با مقاومت یک ساختمان دفاعی مقایسه کنید. میبینید که در هر صورت با اولین ضربه، ساختمان تخریب میشه و نیازی به افزایش قدرت حمله نیست و فقط ریج روی بالون برای سرعت استفاده میشه.


دراگون
استفاده از اسپل سرعت برای دراگون زیاد معقول نیست. دلیلشم اینه که بر خلاف بالون که ابتدا ساختمان های دفاعی رو میزنه و گروهی حرکت میکنه، دراگون ها پخش میشن و نمیشه در یک منطقه ی پیش بینی شده برای افزایش سرعتشون از اسپل سرعت استفاده کرد. دلیل بعدی هم این هست که اسپل ریج برای دراگون، برخلاف بالون، افزایش قدرت حمله رو به همراه داره (مخصوصا زمانی که به تون هال میرسه) که لازم هست.
در مواردی خاص که با پیشبینی مسیر حرکت، دراگون ها در یک ردیف قرار میگیرند یا چیدمان حریف طوری هست که دراگون ها دسته ای حرکت میکنن، استفاده از اسپل سرعت امکان پذیر هست. در سایر موارد عادی، استفاده از ریج معقول تره.


لاوا و گولم
مسلما کسی تا حالا این دو سرباز رو برای تخریب ساختمان های دفاعی استفاده نکرده چون قدرت حمله ی پایینی دارند. به دلیل مقاومت بالا، این نیرو ها فقط به عنوان تانکینگ (سپرِ نیروهای اصلی) استفاده میشن. بنابراین حتی با ریج، قدرت حمله ی اونها قابل قبول نیست. اما آیا دلیلی داره که نیازی به افزایش سرعت این نیرو ها باشه؟ در حالت عادی، خیر. سپر باید آهسته حرکت کنه اما باز هم در مواردی خاص و استثنایی، نیاز داریم که این نیروها سرعتشونو افزایش بدن (مثلا وقتی که نیروهای اصلی بر اثر اشتباه سریعتر پیاده شدن و نیروهای تانکینگ به کندی حرکت میکنن) در این موارد اسپل سرعت کاربرد داره، اما اسپل ریج به دلیل سطح اثر بالاتر و افزایش قدرت حمله، عاقلانه تر هست.

نتیجه: بهترین نیروی سازگار با اسپل سرعت، بالون هست.

☺♪reza♪☻ بازدید : 360 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

روش کار اسپل یا طلسم زمین لرزه | Earthquake Spell
اسپل زمین لرزه بر روی ساختمان ها (به جز مخزن ها) تاثیر دارد و به آن ها آسیب میزند. با توجه به سطح، از ۸٪ تا ۱۲٪ از مقدار باقی مانده ی سطح سلامت ساختمان را کم میکند.

نکات خیلی مهم:
آسیب ایجاد شده توسط این اسپل، درصدی هست (اولین باره که از این نوع آسیب در بازی مشاهده میکنیم.) مثلا اگر یک تون هال سطح ۱۰ با مقاومت ۵۵۰۰ رو فرض کنید، یک اسپل زمین لرزه ی سطح ۴، میتواند ۶۶۰ مقدار آن را کم کند. وقتی که بخواهید برای دومین بار روی همان تان هال با مقاومت ۴۸۴۰ (که باقی مانده) بیندازید، فقط ۵۸۰ آسیب ایجاد میشود. در این حالت، نمیتوانید با ۱۰ تا اسپل زمین لرزه، هر تون هالی رو که میخواهید نابود کنید.

توضیح ساده تر با یک مثال: فرض کنید از یک ظرف آب، ۱۲ درصدشو کسر کنید، مجدد ۱۲ درصد مقدار باقیمانده رو کسر کنید، هرچقدر هم این روند رو ادامه بدید، مقدارِ آب، صفر نخواهد شد! البته با اسپل زمین لرزه امکان تخریب ساختمان های در شرف نابودی وجود داره و این یک استثنا هست.



اسپل زمین لرزه، تاثیر ۴ برابری روی دیوارها داره و میتونه ساختمان های نزدیک به ویرانی رو نابود کنه.

روش استفاده از اسپل زمین لرزه
شاید این سوال ایجاد بشه که با وجود اسپل لایتنیگ، چرا باید از این اسپل استفاده کنیم؟ جواب اینه که به دلیل نوع آسیب (درصدی بودن) برای آسیب زدن به ساختمان های مقاوم تر مناسب تر هست. دلایل بعدی هم اینه که نصف لایتنینگ جا میگیره، هزینه و زمان کمتری میبره، در منطقه ی اثرش (همون دایره) آسیب یکسان ایجاد میکنه (لایتنینگ در مرکز بیشترین آسیب رو ایجاد میکنه و هرچی از مرکز دور بشیم آسیب کمتره) و از همه مهمتر، روی دیوار ها تاثیر بسیار بیشتری داره.



موارد استفاده از اسپل زمین لرزه
تخریب دیوار ها :
با استفاده از ۴ اسپل زمین لرزه (حتی سطح یک) میتونید هر دیواری رو (حتی دیوار سطح ۱۱) رو تخریب کنید! مزیت این اسپل بر دیوار شکن ها این هست که اولا والبرکر ها ممکنه در راه کشته بشن، دوما ممکنه راه رو اشتباه برن و دیوار مورد نظر رو تخریب نکنن. برای تخریب دیوارهای داخل بیس عالی هست و مثل تصویر زیر، میتونه شکاف بسیار بزرگی در وسط بیس، جایی که رسیدن والبرکر ها به اون تقریبا غیر ممکنه، ایجاد کنه.



همچنین اسپل زمین لرزه، در نابود کردن محل های اتصال دیوارها و مخصوصا دیوار های دو یا چند لایه، بسیار موثر هست. (مثل تصویر زیر) که اینکار از طلسم رعد و برق بر نمیاد.



تخریب ساختمان ها:
بر خلاف دیوارها، استفاده از اسپل زمین لرزه روی ساختمان ها کاملا بیهوده و غیر کاربردی هست. برای نمونه، در عکس زیر، ۷ اسپل زمین لرزه روی یک Air Defense انداخته شده و سطح سلامت اون حتی به نصف هم نرسیده!
طلسم زمین لرزه | Earthquake Spell


برای تخریب ساختمان ها، هنوز هم بهترین گزینه ی ممکن، اسپل لایتنینگ هست. شاید استفاده از اسپل زمین لرزه روی دیوارها، باعث ایجاد آسیب در ساختمان ها بشه و ادامه ی اتک آسونتر انجام بشه، اما استفاده از اون به تنهایی برای تخریب ساختمان ها غیر ممکن هست. نتیجه میگیریم اسپل لایتنینگ با وجود اسپل زمین لرزه یا پویزن، هنوز جایگاهشو حفظ خواهد کرد و استفاده از اسپل زمین لرزه برای تخریب ساختمان هایی مثل Town Hall، Air Defense، Mortar و Inferno Tower بی فایده هست.

نابود کردن تون هال با اسپل
شاید به این فکر افتاده باشید که با اسپل زمین لرزه میشه به تنهایی تون هال رو تخریب کرد که در بالا توضیح دادیم غیر ممکن هست. مثال زیر رو در نظر بگیرید:

یک تون هال سطح ۱۰ با مقاومت ۵۵۰۰ و اسپل زمین لرزه سطح ۴ (تخریب ۱۲٪) و لایتنینگ اسپل سطح ۶ با مقدار تخریب ۴۵۰:

اسپل زمین لرزه ۶۶۰ از مقاومت را کم می کند و ۴۸۴۰ تا باقی می ماند.
اسپل زمین لرزه ۵۸۰ از مقاومت را کم می کند و ۴۲۶۰ تا باقی می ماند.
اسپل زمین لرزه ۵۱۱ از مقاومت را کم می کند و ۳۷۴۹ تا باقی می ماند.
اسپل زمین لرزه ۴۵۰ از مقاومت را کم می کند و ۳۲۹۹ تا باقی می ماند.
اسپل زمین لرزه ۳۹۵ از مقاومت را کم می کند و ۲۹۰۴ تا باقی می ماند.
اسپل زمین لرزه ۳۴۸ از مقاومت را کم می کند و ۲۵۵۶ تا باقی می ماند.
اسپل زمین لرزه ۳۰۷ از مقاومت را کم می کند و ۲۲۴۹ تا باقی می ماند.
اسپل زمین لرزه ۲۷۰ از مقاومت را کم می کند و ۱۹۷۹ تا باقی می ماند.
اسپل زمین لرزه ۲۳۷ از مقاومت را کم می کند و ۱۷۴۲ تا باقی می ماند.
اسپل زمین لرزه ۲۰۹ از مقاومت را کم می کند و ۱۵۳۳ تا باقی می ماند.
اسپل زمین لرزه ۱۸۴ از مقاومت را کم می کند و ۱۳۴۹ تا باقی می ماند.



اگر به جای دو اسپل آخر، از لایتنینگ استفاده کنیم، باز هم تون هال قابل تخریب نیست.

(میتونید برای فهم بهتر آسیب درصدی، مقدار آسیب ایجاد شده در اولین و آخرین اسپل رو مقایسه کنید. در عین یکسان بودنِ نوع اسپل، مقدار آسیب از ۶۶۰ به ۱۸۴ رسیده است.)

نکته ی بعدی اینه که اعداد بالا مربوط به تون هال سطح آخر بود، آیا میشه این کارو با تون هال های سطح پایین انجام داد؟ پاسخ همچنان منفی هست چون نوع آسیب درصدی هست.

نتیجه اینکه تخریب تون هال فقط با اسپل، کاری غیر ممکن هست. مخصوصا با اقدام اخیر سوپرسل در رابطه با ایجاد مقاومت برای مخازن در برابر اسپل ها، امکان زدن تون هال با اسپل، غیر منطقی هست.

☺♪reza♪☻ بازدید : 54 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

با ساخت دارک اسپل فکتوری Dark Spell Factory، اولین اسپلی که قابل ساخت خواهد بود، پویزن اسپل هست.
پویزن اسپل، به نیروهای دفاعی حریف آسیب وارد میکنه و همچنین سرعت آن ها را کاهش میده (روی نیروهای خودی اثری نداره). کاربرد این اسپل روی قهرمانان و سربازان کلن کسل دفاعی حریف هست. قبلا برای اینکار از طلسم رعد و برق استفاده میکردیم که به دلایلی این اسپل کارآمد تر هست.


یکی از دلایلش اینه که آسیب ایجاد شده توسط این اسپل، از ۲۷۰ در سطح یک تا ۵۹۰ در سطح آخر یعنی چهار، اونو از لایتنینگ اسپل قدرتمند تر میکنه (البته در مواجه با نیرو های مدافع، روی ساختمان ها بی اثره)

دومین دلیل اینه که این اسپل در منطقه ی اثرش (همون دایره) آسیب یکسان ایجاد میکنه (لایتنینگ در مرکز بیشترین آسیب رو ایجاد میکنه و هرچی از مرکز دور بشیم آسیب کمتره) و این مسئله باعث کنترل بهتر اسپل میشه و لازم نیست با زحمت زیاد، نیروهای دشمنو در یک نقطه جمع کنید. سوم اینکه از لحاظ فضا، نصف لایتنینگ جا میگیره و هزینه ی ساخت بسیار کمتری داره (به اندازه ی دو تا hog)

روش استفاده از پویزن اسپل:
شاید تا اینجای کار با خودتون بگید که روش استفاده به این صورته که به محض دیدن سربازای مدافع، یک اسپل رو روشون میزنیم و کار دیگه ای نیاز نداره. اما شرایطی هست که اوضاع متفاوته. سه حالت رو باهم بررسی میکنیم:

حالت اول: سربازای مدافع، سربازان فارمینگ هستند (بربر، آرچر، ویزارد و…) و همه بدون دردسر از کلن کسل حریف خارج شدن.


این بهترین حالت ممکن هست. فقط کافیه اسپل رو روی اون ها بندازید و مرگشون تماشا کنید.

نکته: از این اسپل روی این نیروها استفاده نکنید: دراگون، پکا، گولم، لاوا

دلیلش اینه که تاثیر زیادی نداره و در نود درصد مواقع باعث مرگشون نخواهد شد. همون طور که میبینید، بالون در این لیست نیست و با وجود اینکه تا اینجای کار از نیروهای دردسر ساز کلن کسل بوده، از این به بعد با اسپل جدید، مشکلی ایجاد نمیکنه.

حالت دوم: قهرمانان (Barbarian King و Archer Queen) در مرکز بیس حریف هستند.


رویارویی با اونا در وسط حمله، بسیار مشکل ساز هست چون قابل کشتن قبل از حمله نیستن. شما میتونید تا سقف ۱۱ تا پویزن اسپل با خودتون ببرید (شاید در سطح های متوسط ممکن نباشه اما غیر ممکن هم نیست) با ۱۱ تا پویزن اسپل سطح چهار، شما میتونید بربرین کینگ سطح ۴۰ و آرچر کویین سطح ۴۰ رو از پا در بیارید! البته این بالاترین سطح بود. شما با ۴ عدد پویزن اسپل سطح ۲ میتونید ارچر کویین سطح ۳۴ رو از پا در بیارید. آرچر کویین بزرگترین مشکل و مزاحم در اتک های سطح بالا هست که گاهی باعث میشه بخاطرش، نوع حمله و ترکیب سرباز ها رو عوض کنیم. از این به بعد، با کمک این اسپل شاهد تنوع بیشتری در اتک ها خواهیم بود چون حتی با چند اسپل سطح پایین میشه اونو از دور خارج کرد.

حالت سوم: کلن کسل در مرکز بیس و اطلاع نداشتن از نیروهای مدافع.

در برخی از چیدمان ها (مخوصا چیدمان های قوی) کلن کستل حریف در مرکز هست و به سادگی خالی نمیشه. بدترین قسمتش، جدا از اینکه نمیدونیم چی قراره از کلن کسل خارج بشه، اینه که وقتی به شدت در حال پیاده کردن نیروها و زمان بندی استفاده از اسپل ها هستید، نیروهای مدافع خارج میشن.
با وجود پویزن اسپل، میتونید به سرعت این نیروها رو از دور خارج کنید، یا حداقل با صرف یک اسپل، سرعتشونو کم کنید. حتی اگر اون نیرو دراگون باشه، این اسپل میتونه سطح سلامت و سرعتشو کاهش بده که باز هم یک مزیت محسوب میشه.
ویژگی مهم پویزن اسپل اینه که برای سربازایی مثل ویزارد، حتی اگر در سطح آخر باشن، مرگ آور هست و چون سرعتو کم میکنه، غیر از سربازایی که در بالا نام بردیم، میتونه صد در صد مرگ آور باشه.

☺♪reza♪☻ بازدید : 42 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

با آپدیت جدید، ساختمان جدید به نام دارک اسپل فکتوری (Dark Spell Factory) معرفی شد که در اینجا به بیان ویژگی هاش میپردازیم.
کارخانه طلسم سیاه | Dark Spell Factory


هزینه ی ساخت این ساختمان، یک و نیم میلیون الکسیر (۱۵۰۰۰۰۰) خواهد بود و از تون هال لول ۸ قابل ساخت هست و ساختنش ۴ روز طول خواهد کشید. با ساختن دارک اسپل فکتوری، اسپل پویزن قابل ساخت خواهد بود.


ارتقای دارک اسپل فکتوری به سطح ۲، با هزینه ی دو و نیم میلیون الکسیر (۲۵۰۰۰۰۰) در ۶ روز امکان پذیر خواهد بود که بعد از اون قابلیت ساخت اسپل زمین لرزه رو خواهید داشت. (سطح دوم در تون هال لول ۸ قابل ساخت هست.)
بعد از ارتقای دارک اسپل فکتوری به سطح سوم، با هزینه ی سه و نیم میلیون الکسیر (۳۵۰۰۰۰۰) و در طی ۸ روز، میتونید اسپل شتاب رو بسازید که البته این کار در تون هال لول ۹ و بالاتر امکان پذیر هست.
آپگرید (ارتقای) اسپل ها با دارک الکسیر و در لابراتوری خواهد بود.

☺♪reza♪☻ بازدید : 45 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

پادگان مخوف:
پادگان مخوف با صرف اکسیر سیاه نیرو های مخصوص خودش را تولید می کند. این نیرو ها هم پس از آماده شدن به داخل اردوگاه ها فرستاده می شوند.
پادگان مخوف در زمانی که در حال ارتقاء باشد نمی تواند نیرو تولید کند.
می توان با صرف الماس سرعت تولید نیرو ها در این پادگان را افزایش داد.
همانند پادگان تولید نیرو های اکسیر معمولی ، چنانچه از ایجاد نیرویی در این پادگان منصرف شده اید ( و هنوز تولید نشده است) می توانید بدون ضرر آن را حذف کنید.
اگه تعداد نیرو هایی که در صف برای تولید قرار داده اید بیش از ظرفیت اردوگاه باشد ، پادگان تولید آنها را متوقف می کند. این امر دو خوبی دارد.
اول آنکه هنگامی که شما برای جنگ در قبیله های دیگر به سر می برید و نیرو به میدان می فرستید ، پادگان مخوف به میزانی که اردوگاه خالی شود ( به واسطه ی نیروهای رها شده در جنگ) فرمان تولید نیروی جدید را صادر خواهد کرد. بدین ترتیب در مقوله ی زمان بسیار جلو خواهید بود.
ثانیا این امر باعث می شود زمانی که در بازی نیستید ( به اصطلاح آف لاین هستید) مقدار زیادی از اکسیرسیاه خود را از دید مهاجمین مخفی کنید. زمانی که اردوگاه های شما پر شدند می توانید پادگان های مخوف را به ساخت نیرو های پر هزینه ( همانند ساحره ، والکایری و …) مشغول سازید . از آنجا که ظرفیت اردوگاه های شما تکلمیل است پادگان مخوف روند تولید نیرو را متوقف می کند ( اما خرج تمام اکسیر های سیاه مورد نیاز برای تولیدشان را از مخزن بر می دارد).
وقتی که به بازی برگشتید ( به اصطلاح آنلاین شدید) می توانید با انصراف از تولید نیرو ها در پادگان های مخوف ، اکسیر های سیاه خرج شده برای آنها را بدون هیچ ضرری به مخازن اکسیر سیاه خود منتقل کنید.

پادگان مخوف (Dark barracks) دارای 6 سطح می باشد


مشخصات :

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 49 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

پادگان:
پادگان یا سرباز خانه محلی است که نیرو ها با استفاده از اکسیر تولید می شوند. این نیرو ها پس از تولید به داخل اردوگاه می روند و در آنجا مستقر می شوند.
هنگامی که یک پادگان را ارتقاء می دهید توانایی تولید سرباز را نخواهد داشت. بنابراین قبل از آنکه ارتقاء ش دهید برنامه ریزی داشته باشید.
شما می توانید با استفاده از الماس زمان تولید نیرو ها در پادگان را افزایش دهید.
اگه تعداد نیرو هایی که در صف برای تولید قرار داده اید بیش از ظرفیت اردوگاه باشد ، پادگان تولید آنها را متوقف می کند. این امر دو خوبی دارد.
اول آنکه هنگامی که شما برای جنگ در قبیله های دیگر به سر می برید و نیرو به میدان می فرستید ، پادگان به میزانی که اردوگاه خالی شود ( به واسطه ی نیروهای رها شده در جنگ) فرمان تولید نیروی جدید را صادر خواهد کرد. بدین ترتیب در مقوله ی زمان بسیار جلو خواهید بود.
ثانیا این امر باعث می شود زمانی که در بازی نیستید ( به اصطلاح آف لاین هستید) مقدار زیادی از اکسیر خود را از دید مهاجمین مخفی کنید. زمانی که اردوگاه های شما پر شدند می توانید پادگان ها را به ساخت نیرو های پر هزینه ( همانند فرشته ، اژدها و …) مشغول سازید . از آنجا که ظرفیت اردوگاه های شما تکلمیل است پادگان روند تولید نیرو را متوقف می کند ( اما خرج تمام اکسیر های مورد نیاز برای تولیدشان را از مخزن بر می دارد).
وقتی که به بازی برگشتید ( به اصطلاح آنلاین شدید) می توانید با انصراف از تولید نیرو ها در پادگان ها اکسیر های خرج شده برای آنها را بدون هیچ ضرری به مخازن اکسیر خود منتقل کنید.

پادگان یا سربازخانه در یک نگاه :

▣ شما به وسیله ی اکسیر می تواند ساخت سرباز را شروع کنید.
▣ سرباز ها پس از آموزش در اردوگاه ارتش مستقر می شوند.
▣ در طول زمان ارتقا، پادگان قادر به آموزش و ساخت سرباز نیست. دقت داشته باشید تا در زمان مناسب اقدام به آپگرید پادگان کنید.
▣ شما می توانید به وسیله ی الماس (Gem) آموزش سرباز ها را در یک چشم به هم زدن تمام کنید (تعداد الماس های مصرفی با زمان باقیمانده آموزش سربازها متناسب است).
▣ گزینه ای دیگری نیز وجود دارد (boost) که به مدت ۲ ساعت سرعت ساخت و آموزش سرباز ها را تا ۴ برابر افزایش می دهد. این گزینه (boost) با ۱۰ الماس فعال می شود.
▣ هنگامی که شما سربازان را از لیست ساخت حذف می کنید ۱۰۰% هزینه ی آن به شما بر می گردد.
▣ شما هنگامی که می خواهید به حمله بروید می توانید سربازهای را در صف ساخت قرار دهید زیرا در حین پیدا کردن روستای مناسب و در حین حمله، پادگان قادر به تولید سرباز است.
▣ پادگان قادر است زمانی که شما آفلاین هستید نیز به تولید سرباز بپردازد (در صورت وجود جای خالی در اردوگاه ).
▣ پادگان در حمله نابود شده نیز می تواند به تولید و آموزش سرباز بپردازد (در صورت وجود جای خالی در اردوگاه ).


راهنمای ارتقاء سربازان در پادگان:

 

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 48 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

تله اسکلتی | Skeleton Trap در آپدیت ۲۲ اکتبر (Halloween) به بازی اضافه شد، اما به صورت همیشگی در بازی خواهد بود.
زمانی که دشمن وارد محدوده ی آن می شود، تابوت از دل زمین بیرون می آید و تعدادی اسکلت از آن خارج شده و با نیروهای دشمن به مبارزه می پردازند.
آنها را می توانید روی نیروهای زمینی یا هوایی تنظیم کنید.
اگر این تله را روی حالت زمینی قرار دهید و سربازان هوایی از روی آن عبور کنند، عمل نخواهد کرد (و بالعکس).
تعداد اسکلت های خارج شده از تابوت با ارتقا سطح تله، افزایش میابد.
در کنار نوار سلامتی اسکلت ها یک آیکون جمجمه وجود دارد تا آنها را با اسکلت های Witch اشتباه نگیرید.
جزئیات اسکلت های این تله با اسکلت های Witch یکسان است.
ظاهر تله هایی که روی حالت هوایی تنظیم می شود با زمینی متفاوت است. اسکلت های هوایی به وسیله ی بادکنک (مشابه بادکنک Air Bomb) پرواز می کنند.
Skeleton Trap دارای ۳ سطح می باشد

☺♪reza♪☻ بازدید : 84 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

✯ بهترین مورد استفاده مین هوایی (seeking air mine) برای اژدها و دیگر واحد های هوایی قوی است.
✯ مین هوایی مینیون ها (Minion) را مورد هدف قرار نمی دهد و این یکی از ضعف های مین هوایی است.
✯ مین هوایی تنها اژدها ،بالون و فرشته التیام دهنده را مورد هدف قرار می دهد.
✯ هنگامی که مین هوایی مورد استفاده قرار می گیرد باید دوباره مسلح شود . (استثنا : در جنگ – Clan Wars همیشه تله ها برای دفاع آماده هستند.)

☑ مین هوایی (seeking air mine) دارای ۳ سطح است

☺♪reza♪☻ بازدید : 241 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

▣ تله فنری (Spring Trap) گروهی از سربازان دشمن را با پرتاب کردن آنها، نابود می کند. این تله می تواند حداکثر ۱۵ واحد از سربازان پیاده دشمن را پرتاب کند. برای مثال ۱۵ کماندار یا ۳ غول .
▣ تله فنری قادر به پرتاب کردن سربازان سنگین مثل پکا (P.E.K.K.A)، گالم (Golem) و قهرمانان (Hero) نیست.
▣ اگر از تله فنری در جای مناسب استفاده کنید، می توانید براحتی حملات دشمن را خراب کنید.
▣ تله فنری اغلب نمی تواند جن ها (گابلین ها) را به دلیل سرعت بالایشان پرتاب کند. زیرا گابلین ها به سرعت از روی تله رد می شوند و تله فرصت عکس العمل ندارد.
▣ همچنین می توانید از این تله ها در اطراف ساختمان اصلی (Town Hall) خود استفاده کنید تا سربازانی که قصد زدن این ساختمان را دارند، براحتی تار و مار کنید.
▣ شما می توانید در دیوار های خود یک شکاف ایجاد کنید و تله فنری و دیگر تله ها را در آن قرار دهید.
تله فنری | Spring Trap

به خاطر داشته باشید این تله هم مانند بقیه تله ها (Trap) پس از استفاده باید دوباره مسلح (ReArm) شود تا بتواند دوباره عمل کند.

☺♪reza♪☻ بازدید : 29 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

بمب هوایی :
وقتی نیروی هوایی دشمن در تیر راس اش قرار بگیرد به پرواز در می آید. به نوعی نسخه ی هوایی بمب زمینی است با این تفاوت که منطقه ی حساس اش بسیار وسیع تر است.
بمب هوایی در مقابله با گروه های بزرگ مینیون ها بسیار موثر است و می تواند خسارت زیادی هم به بالن ها ( به خصوص بالن های سطح سوم به پایین) وارد نماید با این حال در برابر نیرو های هوایی قدرتمند همانند اژدها ها توانایی زیادی ندارد.
پس از انفجار در هر دفاع باید باز سازی شود.

بمب هوایی (Air Bomb) دارای ۴ سطح است :

بمب های هوایی در یک نگاه :

✯ بمب هوایی زمانی که نیروهای هوایی دشمن به آن نزدیک شوند به سمت آنها حرکت کرده و منفجر می شود.
✯ بمب هوایی نسخه ی هوایی بمب معمولی است که شعاع جست و جو و شعاع انفجار آن از بمب معمولی بیشتر است.
✯ بمب هوایی براحتی گروهی از مینیون ها را نابود می کند، همچنین تاثیر زیادی روی بالون ها نظامی دارد ولی در برابر نیروهای هوایی قوی مثل اژدها (Dragon) اثر چندانی ندارد.
✯ بمب هوایی هم مانند بقیه تله ها پس از استفاده باید دوباره مسلح شود تا بتواند دوبازه عمل کند.


مشخصات کلی بمب هوایی :

✔ شعاع جست و جو : ۵ بلوک
✔ شعاع انفجار : ۳ بلوک
✔ نوع آسیب : انفجار هوایی
✔ نوع هدف : هوایی
✔ هدف مورد علاقه : ندارد
✔ اندازه : ۱×۱

 

 



☺♪reza♪☻ بازدید : 49 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

بمب غول پیکر :
بمب غول پیکر بسیار قوی تر و مخرب تر از بمب زمینی است. شعاع تحت قدرت تخریبش هم حداقل ۳ کاشی است ( با ارتقاء سطوح بیشتر خواهد شد)
برای اینکه بیشترین بهره را از قدرت فوق العاده اش ببرید باید زیرک باشید. آنها را در نقاط و مسیر هایی قرار دهید که گمان می کنید نیرو های دشمن ( به خصوص نیرو های دسته ی اولی مانند کمانداران ، بربر ها و جن ها) از آن سمت به شما حمله ور خواهند شد.
بمب غول پیکر همانند تسلای مخفی فضای ۲در۲ اشغال می کند. این بمب ها هم نیاز به بازسازی بعد از هر بار انفجار دارند و در حین ارتقاء برای دشمن قابل رویت خواهند بود.
قدرت تخریبی بمب های غول پیکر در برابر گراز سواران تا پنجاه درصد افزایش می یابد پس حدس اینکه دشمن متجاوز کدام نقطه از قبیله ی شما را برای رها سازی گراز سوارانش انتخاب خواهد کرد به عهده ی خودتان است تا بتوانید از این مزیتش بهره مند شوید .

بمب غول پیکر در یک نگاه :

✔ بمب غول پیکر نسخه ی بزرگتر و مرگبارتر بمب (Bomb) می باشد. این بمب کمی گرانتر از بمب معمولی است ولی با توجه به خسارت و شعاع عملکرد، نسبت به هزینه اش ارزشمند می باشد.
✔ بمب غول پیکر ، مشابه بمب معمولی به صورت مخفی می باشد. زمانی که نیروهای دشمن از نزدیکی آن عبور کنند، فعال شده و سریع منفجر می شود.
✔ استفاده از بمب غول پیکر برای نبرد های بزرگ بسیار مفید است. بطوریکه می تواند گروهی از نیروهای معمولی دشمن را به صورت یکجا نابود کند و یا خسارت زیادی به غول ها (Giant) بزند.
✔ شعاع انفجاری این بمب ۳ بلوک می باشد (برای سطوع بالاتر بیشتر است).
✔ اگر شما دوست دارید از بمب غول پیکر استفاده کنید و تعداد زیادی از سربازان را با آن نابود کنید، آن را در جایی قرار دهید که معمولا دشمنان بیشتر از آن نقطه حمله می کنند.
✔ اگر شما میخواهید که بمب غول پیکر موثر باشد آن را در نزدیکی تسلای مخفی قرار ندهید زیرا بُرد عملکرد تسلای مخفی زیاد است و دشمن با دیدن آن ممکن است مکان حمله ی خود را تغییر داده و از جای دیگر سرباز های خود را رها کند. در این صورت بمب غول پیکر ناکارآمد خواهد بود.
✔ زمانی که بمب غول پیکر منفجر شده باشد، دوباره باید آن را مسلح (Re-Arm) کنید تا بتوانید از آن استفتده کنید.
✔بمب غول پیکر در طول زمان ارتقا قادر به انفجار نیست پس در زمان و مکان ارتقا آن دقت داشته باشید.


ویژگی های عمومی بمب غول پیکر :

✯ شعاع حساسیت : ۲ بلوک
✯ نوع آسیب : انفجاری
✯ هدف مورد علاقه : گرازسوار (Hog Rider) با آسیب ۱٫۵ برابر
✯ نوع هدف : زمینی
✯ فضای اشغالی : ۲ در ۲
✯ بمب غول پیکر دارای ۴ سطح می باشد.


مشخصات ارتقاء :

 



☺♪reza♪☻ بازدید : 38 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

بمب :
بمب ها ی زمینی تله هایی ارزانی هستند که از دید دشمن پنهانند. به محض آنکه نیرو های دشمن به اندازه ی کافی به آنها نزدیک شوند نمایان شده و تقریبا بعد از ۱٫۵ ثانیه منفجر خواهند شد.
اگر یک بمب در یک تجاوز منفجر شود ( حتی اگر شما در جنگ پیروز شده باشید) باید بازسازی شود و الا در حمله ی بعدی دشمن کارایی نخواهد داشت.
بمب های زمینی ضعیف ترین تله های بازی اند اما اگر با دقت و هوشمندانه در جاهای مناسب قرار داده شوند می توانند کمکی شایان برای قبیله باشند.

استراتژی دفاعی:
یکی بمب زمینی به تنهایی توانایی تخریبی زیادی ندارد اما اگر چند بمب را در کنار یا نزدیکی هم قرار دهید می توانید به نیرو های ضعیف تر دشمن ( همانند کمانداران ، جن ها و بربر ها) صدمه ی زیادی وارد کنید.

یک استراتژی معمول و معقول قرار دادن بمب ها در خارج و نزدیکی اولین لایه ی دیوار است. آنجایی که نیرو های دسته ی اول و غول های دشمن به قبیله ی شما حمله خواهند کرد و این بمب ها می تواند در جهت نابودی سریع تر آنها به سایر سازه های دفاعی کمک برساند.

فقط توجه داشته باشید هنگامی در حال ارتقاء است قابل رویت خواهد بود . پیشنهاد می شود در هنگام ارتقاء جایش را تغییر دهید و پس از ارتقاء سطح به نقطه ی مورد نظر انتقالش دهید.


نکاتی مهم در مورد بمب ها :

✔ بمب ها (Bomb) به هنگام حمله دشمن مخفی می باشند و در صورت تحریک آنها پدید آمده و بر دشمن شما خسارت وارد می کنند.
✔ تله بمبی (Bomb) نسبت به میزان هزینه ساخت خود کارایی نسبتا بالایی دارند.
✔ شما فقط یکبار می توانید از تله بمبی استفاده کنید و برای استفاده مجدد باید آنرا مسلح کنید .
✔ اگر شما از آنها بدرستی استفاده کنید و آنها را با یک استراتژی خوب بچینید حتما شما در دفاع ها پیروز خواهید بود.
✔ شما می توانید با استفاده از این تله گروهی از جن (Goblin) ها را تارومار کنید.
✔ یکی برای همه – همه برای یکی : شما می توانید همه ی بمب ها را در یک نقطه متمرکز کنید( مانند شکل زیر) که احتمال می دهید در آنجا ابتدا به شما حمله می شود و این تاپتیک می تواند خسارت شدیدی بر سپاه دشمن وارد کند.(مخصوصا به جادوگر (wizard))
✔ تاکتیک دو بمب : از آنجا که کمانداران (Archer) شایع ترین سرباز در این بازی هستند شما می توانید بمب ها را بصورت جفتی در مکان های مختلف قرار دهید تا خسارت جدی ای به ارتش دشمن به خصوص کمانداران وارد کنید.
✔ توقف نیرو های دشمن : پس از انفجار بمب ها نیرو های دشمن به طور موقت برای چند ثانیه متوقف می شوند و این برای جلوگیری از چپاول جن ها (goblins) بسیار عالی است.

 




کمال بازدید : 68 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

 دکوراسیون زیبا بالکن های کوچک داخلی و خارجی

دکوراسیون زیبا بالکن‌های کوچک

در خانه های آپارتمانی امروزی بالکن بخشی از خانه است که توجهی به دکوراسیون آن نمی شود. ایده های این بخش نظر شما را تغییر خواهد داد.

☺♪reza♪☻ بازدید : 42 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

مخزن اکسیر سیاه :
این مخزن اکسیر های سیاه استخراجی را در خود ذخیره می کند. از اکسیر های سیاه برای ساختن نیرو های اکسیر سیاه و همچنی ارتقاء سطوح قهرمانان مثل بربرشاه و ملکه ی کماندار استفاده می شود.
بنا به سطوح مختلف خانه ی اصلی دشمن می تواند از بین ۶درصد تا ۴درصد اکسیر سیاه مخزن را به غارت ببرد.
این مخزن فضایی ۳در۳ به خود اختصاص خواهد داد.
مخزن اکسیر سیاه | Dark Elixir Storage


همانند دو مخزن دیگر مخزن اکسیر سیاه هم در هنگام ارتقاء سطح می تواند همچنان به ذخیره سازی بپردازد.
اگر شخص حمله کننده در یک غارت بتواند اکسیر سیاه جمع آوری کند اما مخزن اکسیر سیاه نداشته باشد این غارت سودی برای وی نخواهد داشت و اکسیر سیاهی که بدست آورده از بین می رود.
دریل اکسیر سیاه (Dark Elixir Drill) در سطح ۸ ساختمان اصلی در دسترس قرار می گرفت ولی از بعد از آپدیت ۱۱/۱۲/۲۰۱۴ از Town Hall سطح ۷ باز می شود. مخرن اکسیر سیاه هم در سطح ۷ ساختمان اصلی باز می شود.

مشخصات :

 

☺♪reza♪☻ بازدید : 38 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

اکسیر سیاه برای ساخت و ارتقا قهرمانان استفاده می شود. اکسیر سیاه نوعی اکسیر بسیار قوی طبیعی است که برای ساخت و پرداخت سربازان اکسیر سیاه استفاده می شود. اکسیر سیاه بسیار ارزشمند است و باید بسیار شدید از آن مراقبت کنید.
مته ی اکسیر سیاه یا Dark elixir drill :
این مته از ذخایر زمینی اکسیر سیاه را استخراج می کند.
مهاجمین به قبیله می توانند تا ۷۵ درصد اکسیر سیاه استخراجی مته را که در مخزن اکسیر سیاه ذخیره نشده است را به غارت ببرند.
مته ی اکسیر سیاه فضایی ۳در۳ در قبیله اشغال می کند.
با بهره بردن از الماس می توان تا یک روز میزان استخراج اکسیر سیاه توسط مته را تا دوبرابر افزایش داد.
هنگامی که شما می خواهید دریل اکسیر سیاه (Dark Elixir Drill) را ارتقا دهید اکسیر های سیاه بدست آمده به طور خودکار برداشت می شود و اگر مخرن اکسیر سیاه شما پر باشد آن اکسیر های داخل دریل اکسیر سیاه (Dark Elixir Drill) از بین می رود.
شما می توانید با استفاده از گزینه تسریع در کار (boost) تولید اکسیر سیاه را به مدت ۱ روز دوبرابر کنید.
دریل اکسیر سیاه (Dark Elixir Drill) در سطح ۸ ساختمان اصلی در دسترس قرار می گرفت ولی از بعد از آپدیت ۱۱/۱۲/۲۰۱۴ از Town Hall سطح ۷ باز می شود. مخرن اکسیر سیاه هم در سطح ۷ ساختمان اصلی باز می شود.

مشخصات :

 

 

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 274
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 7,071
  • بازدید کلی : 60,689